Reklamacja

Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację. Towar należy zwrócić na poniższy adres:

  • ravan Anna Rosińska
  • Mysłaków, ul.Mickiewicza 5
  • 99-416 Nieborów

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne. Macie Państwo po wykryciu wady prawo:

  1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
  2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
  3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania. Kupującemu przysługuje prawo do reklamacji każdego zakupionego towaru posiadającego wady. Zwracany towar prosimy aby został zapakowany jak oryginalnie. Produkt nie może nosić znamion użytkowania. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia Państwa reklamacji towar zostanie wymieniony na wolny od wad. Jeżeli wymiana towaru nie będzie możliwa (na przykład z powodu wyczerpania towaru), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszej ofercie produkty lub zwrócimy Państwu pieniądze. Do przesyłki proszę dołączyć:

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Realizacja: N4K.eu
Sklep internetowy Shoper.pl